Ahad, 16 Disember 2012

Journey Of Muslim 2012

Assalamualaikum dan Salam sejahtera semua. Alhamdulillah pada 14-16 dis 2012 ana menjadi urusetia utk program Journey Of Muslim di Matang Wildlife Centre. Program ini banyak memberi manfaat kepada semua peserta dari segi ibadah, akidah dan juga akhlak. Para peserta juga didedahkan dengan isu-isu semasa agar menjadi seorang pelajar yang memiliki wawasan diri. Para peserta terdiri daripada pelajar lepasan UPSR sehingga lepasan SPM. Di bawah saya letak 2 gambar peserta bergambar bersama barisan moderator, fasilitator dan juga urusetia. Inshaa Allah dalam masa yang terdekat saya akan muat naik gambar-gambar yang lain. Internet slow sgt, x Dpt nak muat naik semua ^_^ Wallahualam....

0 comments:

Catat Ulasan

Assalamua'laikum dan Salam Sejahtera. Selamat datang ke blog saya, Arashi Photo Creative. Di dalam blog ini saya akan berkongsi kepada anda semua gambar-gambar yang saya ambil, tip-tip mengambil gambar, info2 ilmiah dan sebagainya. Saya masih baru lagi dalam bidang ini dan mohon tunjuk ajar dari anda semua.
"Nothing to fear, but Allah"

Jom Chat!!!